• Home
  • Aanpassing dienstverlening

Dienstverlening op het gebied van inkomen gaat door
Onze dienstverlening op het gebied van het verstrekken van inkomen gaat door. Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis. Afspraken op ons kantoor worden tot een absoluut minimum beperkt. Vragen en contacten handelen wij de komende tijd zoveel mogelijk telefonisch of per e-mail af. Het klantcontactcentrum blijft gewoon bereikbaar. Bellers moeten rekening houden met een langere wachttijd dan normaal. Dit is niet vanwege een lagere bezetting in ons callcenter, maar omdat we meer telefonische vragen verwachten.

Dienstverlening op het gebied van werk gaat deels door
De ondersteuning die wij onze klanten bieden bij het vinden van werk gaat deels door. Trainingen en banenmarkten zijn afgezegd. Werkleertrajecten schorten we tijdelijk op. Individuele gesprekken doen we zoveel mogelijk telefonisch of digitaal.

Ons Werkleerbedrijf is dicht
Binnen Orionis Walcheren is een grote groep kwetsbare mensen werkzaam. Om hen te beschermen hebben wij besloten onze productiewerkzaamheden tijdelijk te stoppen. Dit geldt voor het hele Werkleerbedrijf; de Oostsouburgseweg, Poortersweg en de buitendienst.
Opdrachten plannen wij, in onderling overleg met onze opdrachtgevers, opnieuw in.
Dit zal niet eerder zijn dan wanneer de Coronamaatregelen voldoende zijn afgezwakt, danwel ingetrokken.

Duur van de maatregelen
De noodgedwongen aanpassingen duren in ieder geval tot maandag 6 april. Mogelijk leveren deze ongemak op, daar zijn we ons van bewust. Echter de zorg voor onze klanten en medewerkers is in deze tijd het allerbelangrijkste. Wij vertrouwen op uw begrip